söndag 31 oktober 2010

Har precis tränat en halvtimma, som vanligt situps, armhävningar, ligga på ryggen och cykla samt benlyft :)
Känner mig nöjd, får alltid lite mer självfortroende när jag har tränat, ett steg närmare mitt mål ;)
Har precis beställt "helsingörpiller", som tydligen ska vara jättebra, ta bort hungern och bränna fett, ni får hålla koll framöver och se hur det går ;)
Har dessutom en plan på hur jag ska slippa förklara att jag tar piller hela tiden, ska använda en gammal burk för vitamintabletter ;D
Ibland är jag så smart haha, imponerar mig själv lite nästan.
Hoppas dom kommer snart, längtar tills jag kan börja ;D

Tänkte jag skulle dela med mig av ett tips;

När man känner sig sugen på att äta nåt, brukar jag doppa gurka i en burk frön och äta, som att dippa. Kommer inte ihåg vad fröna heter, men dom är små och hårda och finns på fröhyllan i vilken mataffär som helst. Dom är också bra för dom ger mättnadskänsla. :)

Hoppas det hjälper er lite ;)

NightNight Darlings ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar