tisdag 1 februari 2011

tävlingen

Ja, themanas tävling gick väl inte så jättebra. :/ Började på bmi 19.3 och nu har jag 19 så 3 poäng tror jag att jag fick.

Har börjat tänka lite annat om mat, jag försöker hålla mig mätt hela tiden, för att inte hetsa och så. Dessutom äter man mindre när man väl äter, plus att blodsockret hålls jämt.

Har dessutom inte skippat en enda gymdag, fast vi har infört en vilodag nu :P På fredagar eller nåt.

Haha, på gymmet finns det två tjejer, lika gamla som jag och K, som vi "tävlar" emot :P tjejerna vet ju inte om det men vi äger dom. Dom kan inte ens göra chins haha.

Och nu syns mina magmuskler som sjutton när jag spänner dom ^^, hoppas fettet lossnar snart och vågen går neråt med (: Vill se ben. Nu. :/

2 kommentarer:

  1. jag hade nog en liten aning. men de mesta sakerna som är fettiga är ju bra. men i små mängder!

    SvaraRadera
  2. sv: åh tack så mycket söta du! Då kanske jag ska fortsätta min blogg trots allt då..
    Haha. Men folk tycker att jag är wierd. Men det får man lov att vara! ORka vara som alla andra.
    Inte för att jag strävar att inte vara som alla andra. Utan jag är så här au natural. Men hatar folk som strävar efter att vara annorlunda och försöker för mycket. Om du fattar vad jag menar haha :P

    SvaraRadera