lördag 29 januari 2011

Gilmore girls + mjukiskläder

Meh, fest igår. Vilodag idag.

Lyckades iaf träna 550 kcal + maskiner igår. Dock spelar det knappt nån roll då kvällen sabbade dagen ändå. Efter en öl och en cider (jag dricker inte alkohol av 2 anledningar; snedfyllor och kalorier) avslutade vi kvällen på mcmögel vilket resulterade i kalorier x100000000000. :(

Så in/ut för igår blir:

In: ugnsmorötter med 1 bit fläskfilé och rödkål
     2 cheeseburgare
     1 donut
Ut: 550

Idag är ju som sagt min vilodag, och jag har redan lyckats trycka i mig för mycket även för en träningsdag.

In: 1 skål köttsoppa med ris
     1 handfull cashewnötter

Jag har inte ens pms och jag har tryckt i mig cashewnötter ändå, och jag har inte ens skött mig innan så det är en liten reward, ne jag blir bara värre och värre. Nu ska jag kolla på feta människor på google och inte äte mer idag och bara äta middagen imon.

Hoppas ni haft en bättre dag än jag <3
Älska bilden, ge mig håret, kläderna, kroppen, allt! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar