måndag 10 januari 2011

Feeling this - Blink 182 (åh nostalgi ^-^)

Åh, så skönt att vara tillbaka, jag vet inte varför jag går genom såna perioder, jag bara kommer mig inte för att göra nåt inlägg. Det är inte så att jag inte bryr mig om bloggen eller er, små gullungar, det bara blir inte så.

Just nu händer inte så mycket, jag har sjuka pms och orkar inte träna :P så det nyårslöftet är inte hållt men alla andra är det, så när som på en billys. Men träna gör jag aldrig när jag har pms så jag ser det inte som nåt så farligt.

Annars så ska jag börja en utbildning nästa måndag :) Ska bli skönt att ha nåt man måste göra. Och det bästa av allt är att jag kan säga att jag äter middag där så hoppas jag att jag slipper äta hemma sen :)
Ska köra på shakes tror jag, eller bars eller nåt sånt. Nåt litet mellanmål så säger jag att jag äter hemma till dom där. Åh jag älskar när man har en vettig plan ^_^

Idag har jag hittils inte ätit nåt än, men jag vet att vi kommer käka sen. Försöker göra mindre och mindre portioner, men nu är det mest jag som stoppar mig själv från att lyckas och inte min kille. Dessutom har jag alltid enorm hunger och sötsug när jag har pms :/

Men men, nu blir det off till apoteket för ipren och netto för juice och yogurt eller nåt ^^ xoxo

Förresten hörni? Har ni några tips på bra mellanmål som jag kan ta istället för lunch? Nåt som mättar superbra eller har lågt med kcal? Förslag önskas :D :D

(älskar den bilden, vet inte varför :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar