söndag 16 januari 2011

Electric High - Elliot Minor

Åh vilken bra dag! Och det känns inte som att det kommer vända heller! :D

Har i princip bara gymmat idag. Sen sekunden jag vaknade gjorde jag mig iordning, packade det sista i gymväskan, fyllde vattenflaskan och drog iväg mot gymmet. Dock tog jag en tur förbi lidl och köpte ett gäng mixxed up och drack två innan jag började. Körde i ca 2 timmar skulle jag gissa.  Idag lärde jag mig lite fler maskiner (jag kommer kunna alla till slut :o) , samt crosstrainer,magövningar och motionscykel. Måste säga att min kärlek till motionscykeln växer enormt ^^,

Dessutom är mitt in/ut så bra idag! Jag brukar alltid lyckas på förmiddagen för att avsluta kvällen med nåt onyttigt men idag går det nog super! :)

Så här är mitt in/ut idag :) (måste komma ihåg hur bra det känns att vara så här nöjd och stolt:)

In:
    3 mixxed up sockerfri
    några skedar minikeso

Ut:
     150 kcal crosstrainer
     600 kcal motionscykel

Btw, det här med att äta med små bestick, är det bara jag som inte kan äta med stora bestick längre? :s

(verkar jag superfjortis om jag gillar gossip girl? :P)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar