lördag 22 januari 2011

Calling all skeletons - Alkaline Trio

Bleh, precis fått allt klart efter vart på gymmet, handlat, duschat och precis satt mig ner. Är så fruktansvärt trött, fick knappt 4 timmars sömn inatt, och gick upp tidigt (eller ja för mig, 8.30) för att äta frukost och sedan dra till gymmet. K var inte med idag, jag körde själv, mest löpband lite maskiner och motionscykel, men jag var där i 1.5h iaf och fick lite gjort. Är jättenöjd för jag var så himla sugen på att bara sova istället.

Testade att äta lågkalori kräm med lite lättmjölk i till frukost, jättegott och så himla få kalorier! Är superglad för det tipset :)

Nu blir det att ta det lugnt (inte somna inte somna) och sedan umgås med vänner framåt kvällen :) Ha det bra alla! ^^,
Btw, nån som vet om det är värt att gå på pass på gymmet? Spinning osv, jag tycker det verkar lite onice att träna med massa andra så jag är ganska skeptisk :P

In/Ut hittills idag:

In:  1 actimel
      1.5dl kräm med 1dl mjölk
      1 mixxed up

Förresten!
Det finns några tjejer på gymmet som är så grymt vackra och smala, jag hatar dom, känner mig gigantisk och är så fruktansvärt avundsjuk!!

3 kommentarer:

  1. ja jag är gluten och ja sjukt bra undanflykt. typ nej tyvärr kan jag inte äta middag med er för jag tål inte soppan med mjöl i eller jag tål inte pastan mohaha.
    lätt bäst.
    fast ibland fuskar jag dåligt nog.. älskar lixom nudlar..

    SvaraRadera
  2. Åh, nice att du gillade krämen :D

    SvaraRadera