lördag 15 januari 2011

Beauty Of The Beast - Nightwish

Min absoluta favoritlåt ^^,

Men men, för att komma till saken skriver jag det här inlägget eftersom jag sitter och tjurar. På mig själv, så jag ska försöka att inte ta ut det på pojkvännen :/

Har haft myskväll/pizzakväll med killen idag, och det är det som är anledningen till att jag tjurar. Har ätit lite mer än 1/4 hemmalagad pizza, ni vet sån man gör med pizzakit. Efteråt har vi myst, eftersom fredagar är enda dagen vi får släppa lite på nyårslöftet och äta vad vi vill. (kände att jag var tvungen att sätta in en sån deg dels för jag fått en himla massa "åååhragedampanorexia"kommentarer på sistone. (jag väger fortfarande 54-55 och är inte det minsta smal så dom är bara extremjobbiga)
Hursomhelst slutade det med några cashewnötter (yogurtdoppade <3) och sockerkaka. Har också tagit några tuggor kexchoklad och jag är så proppmätt en människa kan bli.

Jag vill spy men jag kan inte, diskret att gå in på toan mitt i natten när det dessutom är pappersväggar i den här lägenheten. Och fejka magsjuka vågar jag inte, jag pratade ut med honom igår och sa att jag får dåligt samvete om jag äter för mycket (han klagade på min frukost, yogurt och morot) för jag trodde han skulle förstå men han sa bara att han blev orolig osv.

Han vill tydligen också gå ner, 15 kg, jag sa no way, om han ska ner så mycket vill jag ner till 43, vilket jag absolut inte får. Han sa inte lägre än 50, och jag sa inte över 48, så vi har lite olika åsikter :P

Men men, ska nog testa att gymma varje dag ett tag framöver. Imon blir det mins 1.5h iaf, och det blir stenhård träning, jag måste få bort det jag åt :(

1 kommentar:

  1. Jag hade blivit glad om min pojkvän ville gå ner i vikt, för då kunde vi träna tillsammans och äta nyttigt tillsammans. Men nu får jag kämpa ensam, medan han äter god mat hela tiden och jag lever på pulver.

    SvaraRadera