tisdag 11 januari 2011

Gubben i lådan (:

Precis tillbaks efter en och en halv timmas superbra gympass :D Blir så lycklig och nöjd när det går bra ^^
Fick jättemycket gjort :) Jag har alltid som mål att jag ska göra bättre ifrån mig än förra gången jag var där, och denna gången slog jag mig själv med hästlängder! ^_^

Hittills idag:

In: 1 liten skål yogurt
     1 kaffe
     1 morot
     1 sockerfri energidryck

Blir nog en tonfisksallad senare ikväll, är supersugen på sallad (:

Ut: 125 kcal crosstrainer
      330 kcal motionscykel
      150 magträning (man sitter och lutar bakåt och tar en vikt som man dunkar i mattan på varannan sida, vet inte vad det heter :P)
      50 situps med vikt
      3 x 15 på fyra olika benmaskiner (:

Fett bra dag, nu ska jag hålla detta tisdagar torsdagar och lördagar ^_^

Ha det bra mina darlings! :D xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar