onsdag 26 januari 2011

It's a dull life

Ja idag har varit totalt värdelös men men. Ska se det positivt (som alla tjafsar om) och säga att idag var okej. Jag har tryckt i mig tre miljarder kalorier men visst, vi kan säga okej.

In: 1 paket nudlar
     ca 1 dl cashewnötter
     1 portion (liten ofc) potatis grönsaker och köttbullar (självklart mest grönsaker och minst potatis)
     1 mixxed up <3
     två teskedar lättyogurt

Ut: 200 kcal löpning
      400 kcal motionscykel
      div. maskiner


Älskar denna bilden, vill ha håret, benen, allt!

4 kommentarer:

  1. Det kunde varit värre, haha. Jag tycker du var duktig ändå som gjorde dig av med så mycket. Du slutar nog på en ganska låg summa ändå. :)

    Och jag har en app på min mobil som gjorde räkningen åt mig. Jag litar på den. Men jag vet inte, jag är en tvivlare. Får se om jag orkar...

    SvaraRadera
  2. Vi behöver mat trots allt /: även fast vi inte vill.. <3

    SvaraRadera
  3. Man hamnar verkligen i en ond cirkel tillslut som är så jädra svår att bryta /: <3

    SvaraRadera
  4. @ http://www.markazits.com/diet/bmi.php#kalbehov kan man räkna ut hur mycket man ska äta, det är 8 ggr vikten i pounds som min app säger är lämpligt för 1 kg / vecka. :)

    SvaraRadera