onsdag 19 januari 2011

And I close my eyes and see your pretty smile

Sitter med datorn i knät, en vattenflaska brevid mig och fuskar cashewnötter. Jag vet att jag inte borde, men jag orkar inte, har varit konstant ledsen i en vecka. Har dessutom ont i magen. Hur gör ni för att slippa få ont när ni inte ätit? Jag har ätit alldeles för mycket idag men magen fattar ju inte det -.-

In: 1 actimel
     1 mixxed up
     1 kycklingklubba och lite pommes
     cashewnötter

Ut: 135 kcal crosstrainer
      390 kcal motionscykel
      div. maskiner

Har börjat med matdagboken.se, där skriver jag noggrannare om in och ut, antal kcal osv. Ligger iaf på minus varje dag :)

4 kommentarer:

  1. ger inte upp <3 och inte du heller! <3

    SvaraRadera
  2. kolla secretbloggen. om du förstår vad jag menar :)

    SvaraRadera
  3. Mjo...lite bättre idag, men inte bra... usch... behöver komma till värmen ett tag känner jag

    SvaraRadera