lördag 15 januari 2011

FITTGYM!!!

Ångrar verkligen att jag valde det gym jag valde, jag valde nämligen mellan två.

Det finns två gym, ett som funnits längre med mest vältränade killar och sporttöntar (där jag hänger). Det andra gymmet är nyare och där är det mest fjortisar och fläskiga medelålderstanter som desperat försöker få bort sina gigantiska lår, magar och usch, ja därför valde jag det andra gymmet. Jag vill inte klanka ner på dom (okej lite kanske, hur kan man släppa sig själv på det sättet?) men det finns inte en chans att det är en bra miljö för mig att träna i, hur ska jag känna mig motiverad när dom står på crosstrainers på lägsta nivån och pustar??


Hursomhelst gick jag till gymmet med K som vanligt vid två idag, men bajsgymmet har uppenbarligen stängt lördagar. Eller ja, dom har öppet till 12.

Från och med nu blir det träning varje dag och så lite in som jag kommer undan med.

Hittils idag:

In: 1 shake 180 kcal

Ut: Inte ett skit. :(


1 kommentar:

  1. But gurl, here I am! Har varit borta ett tag... som du ser. Har varit ganska opepp sen jul, äcklad av mig själv och så vidare. Går inte ut längre, har inte tränat på en vecka. På den ljusa sidan har jag knappt ätit något heller. Men ja... jag lever iaf. :)
    Fattar inte riktigt varför ditt gym stänger så tidigt? Jag är sur på mitt för att de inte har öppet dygnet runt, men att stänga innan det ens har blivit dag är ju bara ?!?!?!?! wtf?! typ.

    SvaraRadera