tisdag 18 januari 2011

Listening - The Used

Lol.
All I can say, really. :P
Nej men, vart på gymmet precis, körde 1.5h ungefär, och när jag och K kört i ca 1 timma kommer min killes ex in, för andra dagen i rad, för att göra samma sak som dagen innan; gå på promenad på löpbandet samt göra två övningar på olika maskiner och stå och glo.
Jag vill inte vara sån, jag kan erkänna att jag inte gillar henne (hon skickar "åhhhvimåsteträffasochpratasms" till min kille), men jag tycker alla som går till gymmet och går på promenad i slow motion är töntiga. Visst om man väger 200, precis slutat röka eller nåt annat, då är det okej, men annars kan man likagärna ta en promenad runt huset.

Hur som helst, här kommer in/ut:

In: 1 nutrilettshake 180 kcal
     1 kopp glögg (osäker på kcal, lär vara 3000008079567890)
     2 mixxed up 20 kcal
     1 actimel (minns inte kcal men inte överdrivet mycket iaf)

Förhoppningsvis räcker det för idag :) Kan bli nån riskaka om jag har otur.

Ut: 155 kcal crosstrainer
      350 kcal motionscykel
      div. maskiner

1 kommentar:

  1. har läst att det inte alls är mkt i en sån liten glöggkopp--- 30 kcal kanske ^^

    SvaraRadera