onsdag 21 mars 2012

Åh vart ska jag börja, har gett upp allt vad bloggar heter (har bara läst bloggar), för jag vet inte, jag tröttnade bara? Har verkligen inte orkat med nåt. Satt och läste bloggar som vanligt, och så helt plötsligt kände jag för att blogga igen. Anledningen till att jag slutade är nog mest för att min sambo i princip ser allt jag gör, att kolla in andras bloggar finns det tusen ursäkter till (intressant osv blabla), men att skriva själv kommer man ju inte undan med.

Så, sen sist. Sist har jag för mig att jag vägde runt 56 eller nåt? (har inte läst igenom bloggen än) xD Sen dess har jag iaf gett upp, gått upp till 59 stannat där och vart allmänt fet, sen en dag var mätaren på vågen så fruktansvärt nära 60 att jag la mig och storlipade på golvet, spydde och slutade ge upp.
Efter det har jag börjat jogga regelbundet, slutat med läsk, skräpmat, för det mesta kött(dock inte när man är bortbjuden osv, det är ingen som vet att jag inte äter kött :P), socker är ett stort nono, frukt är okej ibland.

Så nu lever jag på soppa i princip. Det bästa som finns haha. Ett tips är köttsoppa på burk, alla ser det ju som "vanlig mat" och det är bara 40kcal/100g.

Nu har jag gått ner till 55 (när jag inte har druckit/ätit massa). Ska fortsätta ner till 48, när jag är där ska jag bestämma om jag vill fortsätta till 43 eller inte.

Satt och funderade på om jag skulle fasta eller inte, så jag kollade lite bloggar. och så läste jag olles blogg. http://ciggaretterochkaffe.blogg.se , och såg att hon ska fasta 90 timmar, bara älskar den bloggen, blir så pepp. Tänkte köra 96h, alltså fyra dygn jämt. Slår mitt rekord isf, men jag ska fan fixa det!
Puss på er :D

2 kommentarer:

  1. Vilken fin och peppande kommentar, jag behövde verkligen den nu. Tack :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas att det var okej att jag länkade dig i inlägget förresten (:

      Radera