onsdag 28 mars 2012

Ligger fortfarande på 55. Känns bra trots att det inte visat neråt, för det känns som det är
Påväg. Annars brukar jag bara gå upp och ner hela tiden.
Igår gjorde jag en matplan. Enformig, visst. Men har jag en strikt plan finns det inget utrymme för att bli övertalad när jag är hungrig att hetsa/äta dör mycket. Annars hittar jag alltid nån irsäkt till att det är okej att äta sånt jag inte borde och så sitter man med huvet i toan igen.
Planen är iaf att sånt utan kcal är helt tillåtet. Typ te colazero tuggummi osv.
Annars är planen på 558kcal + 200 valfria kcal.
Varje dag är detta tillåtet (som max då)
1/10 påse skruvar: 48 kcal (för jag ska sluta vilja småäta)
3dl lågkcal kräm : 75 kcal
3st digestive : 240kcal
3dl soppa : 135kcal
= 558 kcal
Varje dag har också 200 valfria, som buffert typ, som säkerhet.

Hittils idag har jag ätit krämen och ett digestive. Och jag har ingen lust alls att trycka i mig nåt, jag vet ju att jag ska äta soppa sen.
Ska ut och springa snart:) ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar