söndag 25 mars 2012

Minus

Avbröt fastan inatt med ett glas blåbärssoppa (20kcal/dl). Drack 2-3dl så jag räknar på 60kcal. Gjorde det mest för att kunna säga till sambon att jag brutit "detoxen" och jag måste börja om. Så nu är jag uppe i 12e timman på fastan istället :D vilket betyder att jag har tre och en halv dags fasta till! :D
Lyssnade på nån lose weight hypnosapp imorse och jag vet inte om jag inbillar mig men det känns som den funkade. Vill inte äta nån äckelmat alls.
Vågen står precis över 55 nu. Igår stog den precis över 56. Hoppas det fortsätter så :) jag brukar dock hoppa mellan 55 och 56 hela tiden.
Menmen. Har ont i huvet och halsen idag så jag får se om jag tar en promenad sen. Nu dka jag iaf dricka lite grönt te. Tjo :)

2 kommentarer:

  1. Sv: Ja, precis! Det är som rofyllt för mig! :D
    Jag fastar från kl 20:00 ikväll och imorgon, ska du haka på?

    SvaraRadera
  2. Sv: Absolut, det ska jag göra! :) Nästa fasta för mig blir nog när jag är frisk från bihåleinflammationen, så att kroppen orkar längre :)
    Och tack så mycket, känns bra att höra! <3

    SvaraRadera