onsdag 22 december 2010

Busted

Fan, min kille såg bloggen igår när jag skrev inlägg -.-
 Tror dock inte att han hann  fatta vad det var eller hann läsa något. Han märkte att nåt var fel iaf eftersom jag fruktansvärt odiskret slängde mig över datorn och stängde rutan. Jag hatar verkligen att ha hemligheter men vissa grejer kan jag inte prata med honom om. Varje gång jag försökt säga att jag vill träna bara och äta nyttigt är han emot det, och han är absolut 10000% emot att jag skulle gå ner över huvudtaget så hur skulle han reagera om jag berättade nåt för honom?
Nej, jag har dåligt samvete men jag besparar honom mina tankar.

Idag har varit en dålig dag, men jag har halsfluss så jag kan inte träna och killen var noga med att jag åt. -.-
Försökte komma undan med så lite som möjligt. Min mage har dessutom vart svullen i flera dagar för att göra saker värre :(

In: nån sked keso
kaffe
ungsstekt potatis och sås

1 kommentar:

  1. Nä :) hehe..jag är sån som tjatar/ljuger o säger "Shiiiit vilken frukost ja åt, shiiit va mycket choklad jag tog" så det är lugnt. jobbigt med lögner för nära o kära...

    SvaraRadera