torsdag 2 december 2010

Fastan går awesome :)
Har blivit kär i te ^_^

Imon ska jag träna 1 timma motionscykel och 200 situps :) Killen kommer hem imon så får dock se, han vill ju träna med mig så då kanske jag får träna nåt annat men det ska minst bli som 1 timma motionscykel!
Måste bränna nåt.

Känner mig lite halvt misslyckad just nu, men jag vill inte vara för nöjd heller så det är skönt.
Varje gång jag ser den där jävla bilden på mig får jag ångest. Anledningen till att jag aldrig har bilder på mig :P

Fettoarmar och fettoben. Thank God att magen inte syns iaf.
Kör 30 min träning idag iaf. Benlyft och situps, vanliga mesträningen.
Ganska chill dock eftersom jag inte äter nåt idag.

Imon ska jag också sköta mig. Säger till killen att jag ätit så tar jag en shake om jag verkligen måste.
Han lär tvinga i mig nåt på kvällen sen eftersom jag tror han kommer hem nån gång på förmiddagen och det räcker ju inte som undanflykt hela dagen.
Kanske kan säga att jag har ont i magen eller nåt och bara ta nån tugga.

Åh jag vill gå ner med någon. Just nu tävlar jag bara mot mig själv och jag får sån motivation om nån mer är med. Kan ingen gå ner med mig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar