onsdag 1 december 2010

Tjock Tjockare

Kollar på fyran.
Det är feta människor som lever för att äta. Och älskar det.
Jag tänker att vi är likadana, fast motsatser. Mitt liv kretsar också kring mat, fast av motsatta anledningar.

Blir så fruktansvärt äcklad. Tror jag ska fortsätta kolla på sånt med jämna mellanrum.
Vill inte äta någonsin igen. Clementinen jag åt innan för att få tyst på magen känns som en äcklig klump i magen.

Idag har jag smällt i mig 430 kalorier.
Max idag var 500 så jag kan nästan förlåta mig själv.
Spydde så mycket jag kunde efter jag ätit, måste säga att det smakar riktigt jävla illa när man tagit pillrena och sen spyr.

Har tränat lite idag iaf, har träningsvärk så jag körde bara 20 min situps. Imon blir det en timma motionscykel.

Att sluta äta ska jag se som att sluta röka, jag visste från början att jag kommer vilja göra sånt jag inte borde.
Men tänker jag röka?
Nej, då kommer jag ju aldrig sluta.
Samma med att äta :)
Är glad att jag lyckas följa mina planer hyfsat iaf :) Ska ner till 43 så slipper jag det här sen, fast det börjar kännas bra nu. Jag kan nog inte tänka mig en dag utan att spy. Igår gjorde jag ju inte det och jag mådde verkligen inte bra, jag funderade på att fejka magsjuka men det hade blivit så konstigt. Då hade jag fått gå hem, och det är över en mil :( I minusgrader.
Dessutom vill jag undvika misstankar.

Men men.
Imon ska kalorier brännas så det står härliga till.
Jävla lår och mage ska bort.

Har en bild på min juloutfit : D
Den är inget bra och jag behöver bli lite smalare för att det ska se bra ut med kjolen, men det fixar jag till jul ^^
Jag 54kg.
 Hahah den ser flummig ut för jag har varken nån bra kamera eller bra ställe att ta det på.
Har kladdat på den för att det inte ska synas något om vart jag är eller vem jag är ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar