torsdag 16 december 2010

Pieces - Sum 41

"Ska du aldrig mer äta godis? Eller choklad? Du älskar choklad, jag vet det, så sluta."
Jag vill vara nyttig.
"Du behöver inte vara nyttig, du är nyttig det är bara feta människor som behöver tänka på vad dom äter."
(Skrattar inombords men säger inte att jag är en av dom för jag orkar inte "åååh du är perfekttjafset")
Jag vill bara vara nyttig och få resultat när jag tränar. Jag vill inte gå ner (hahahaha) och jag vill inte vara beroende av socker och sånt.

Varför ser ingen vad jag ser? Jag känner mig som en alien, hela världen har blivit så feta att det inte ens är okej att vara smal längre. Jag vill vara smal men då har jag "ätstörningar och fel syn på hur kroppen ska se ut". Det säger alltid min pojkvän, även när jag ljuger och säger att jag tycker att folk är för smala.

Jag har försökt prata med honom. Säga att jag vill ner till 43 och att jag inte är sjuk och inte ska försvinna, men nej, det är inte okej.

Jag känner mig så jävla felbehandlad av nästan alla, jag vill  gömma mig nånstans och vara som jag vill, utan att folk klagar.

In: 2 mackor med skinka
     1 portion pasta med broccoli och köttsås (hemma hos killen, kan inte komma undan)

Ut: naaaaaaaaaadaaaaa :'( Tjatade som fan men killarna orkade inte gymma så det blir imon, och det har dom LOVAT

Om ni har tips på hur ni får era pojkvänner att inte lägga sig i allt och tvinga i er godis så får ni gärna dela med er ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar