fredag 3 december 2010

Can't turn back now, I'm haunted

Fick nån typ av knäpp i huvet igår. Lol.
Bröt ihop, käkade yogurt med kakao, för att direkt spy upp så mycket som bara möjligt.
Älskar när det bara är vatten till slut.
Grät hela kvällen och berättade ALLT för en kompis. Och skrev till min kille att jag ta me fan ska ner i vikt utan att folk ska ge mig dåligt samvete.

Jag trodde dom skulle reagera lite eller nåt, dom sa mest okej bara du inte går ner för mycket.
Så uppenbarligen är det allmänt känt att jag behöver gå ner. Killen ska träna med mig och min kompis ska hjälpa mig, inte bjuda mig på massa godis och sånt, jag är fortfarande jättedålig på att säga nej när nån bjuder.

Idag blir det kaffe, piller, vatten max en shake (180 kcal) och promenad.
Mamma låter mig fortfarande inte låna motionscykeln. Jävla sur blir jag, det är ju allmänt känt att man dör av ätstörningar för man tränar, livsfarligt att motionera lite -.-
Töntig är vad hon är.

Och ja jag har attityd idag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar