tisdag 14 december 2010

Please, Please, Please Let Me Get What I Want - The Smiths

Hetsade igår. Är så jävla svag, hur svårt kan det va att stå emot?
Jag var inte ens hungrig, jag var sugen på keso men det fanns ingen och allt var stängt så jag gjorde en hamburgare.

Idag blir det andra tag.
Ska handla keso sen, och äpplen, och från och med nu får inget annat än äpplen, yogurth, shakes och keso bo i mitt kylskåp :)

Ska försöka fixa så jag får min trappmaskin snart, blir tokig ju, måste få bort skiten. NU.

Tog iaf bilder igår, i brist på annat att göra. Rensade mitt smink med så nu är det smink i hela lägenheten haha.

Jävla äckellår.




4 kommentarer:

  1. Älskar låten. Stay strong, gurl! :)

    SvaraRadera
  2. SV: Alltså, haha, det gör jag ju uppenbarligen inte. Får hoppas det blir bättre då jag tar mina järntabletter och Hoodian och det. Och jag ska definitivt skriva om hur jag tycket Hoodian fungerar! Har liksom hört massa gött om den, tror det var någon som sa att hon gått ner otroligt mycket i vikt med hjälp av den, på bara 2 veckor. Just nu kommer jag inte ihåg om det var 5 eller 10 kilo, men det är mycket iaf. Allt hon gjorde var bara att ta Hoodia, sen åt hon som vanligt (alltså, ingen extremdiet, utan +1000 kcal/dag) och tränade inte mer än vanligt. It's freakin' amazing, I tell ya!

    SvaraRadera
  3. Haha, welcome to my world, haha. Bitchig, iaf. Men jag får se om jag märker någon skillnad, förhoppningsvis inte. Blir jag mer PMS'ig på min roomie kommer hon flytta ut, och vem ska då städa? :P

    SvaraRadera