måndag 13 december 2010

Runaway - Yeah yeah yeahs

God morgon! :D

Eller förmiddag eller vad man säger.

Idag är första dagen på länge jag vaknar med gott humör (trots att jag försovit mig haha).
Jag har drömt mardrömmar varje natt nu i flera månader :( men idag kom jag inte ihåg drömmen, utan bara att det var en mardröm så det är okej, jag lyckades somnna om och få nån timmas vanlig sömn.

Så, jag har precis börjat dagen, börjar den med kaffe <3333

Kan vara ett tips till er, att unna er nåt som ni får äta/dricka/göra. Självklart kan det ju inte vara vad som helst, jag har kaffe och frukt, det får jag inte få dåligt samvete av att äta eller dricka, innan hade jag cigg, det hjälper bäst. ^^
Anledningen till att jag gör så är att jag lättare håller mig borta från annat då. Nu har jag kommit in i nån äppleperiod :s Älskar äpplen! Och igår åt jag tom en banan (konstigt jag vet, jag HATAR bananer) det var första gången på flera år jag åt en banan.

Men men, nu måste jag göra mitt kaffe, Kram på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar