söndag 12 december 2010

Man förlorar inte förräns man gett upp

Och gissa vem som tagit några dagar, svullat i godis och hamburgare och skitit i allt och inte tränat?
Klart det är lilla jag.
Låter kanske fel men min pojkvän gör mig så omotiverad till att gå ner, det är så mysigt att äta chips och kolla film och mysa.
Dessutom är alla duärfinsomduärsnällagåintener tal också ganska omotiverande, liksom whats the point?

Men men, nu är jag tillbaka, med träning, gym, shakes, psylliumfrön <3, sockerfria redbull, zero och nyårslöften.

Nu jävlar ska ni få se.

Mitt nyårslöfte är inget pizza, hamburgare, godis eller läsk.
Låter chips vara okej, för killens skull, eftersom jag ändå aldrig gillat det särskilt mycket, det är gott men jag har aldrig i hela mitt liv fått för mig att äta mer än en näve, även när jag hetsat.

Nu tar jag tag i det här.

Eftersom jag är med killen 24/7 nu kan jag dock aldrig fasta eller liknande, men det ska gå ändå ska ni se :)
Fasta har aldrig hjälpt särskilt mycket på mig ändå.

Tänkte dela med mig av lite tips, har kommit på att jag inte brukar skriva alla mina tips jag besitter :)

Idag tänkte jag iaf säga att psylliumfrön som finns på de flesta mataffärer (vid fröerna/hälsokosten) är det bästa som finns.
Ha dom i en burk och ta några skedar INNAN den värsta hungern kommit, det är absolut ingenting i dom om du inte krossar dom, dom går rakt igenom utan att göra ett skit. ( inte en enda kalori ;D)
Dessutom blir dom geléaktiga i magen och sväller, så du blir mätt, men det tar ett tag innan man märker nåt, därför brukar jag försöka hålla mig mätt hela tiden för att inte riskera hets och sånt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar