tisdag 30 november 2010

Åh, härlig morgon!

Ska bara äta klart så drar jag till gymmet sen :)

Kollar på top model, roligt att dom visar gamla säsonger på förmiddagarna ^_^

Älskar Allison Harvard, så söt! Vill också ha gigantiska alienögon : >
Tycker dock att hon ser större ut på bilderna än i verkligheten eller hur man ska säga :s




Igår slutade på 450-500kcal in, det är med 5 kakor inräknat, men jag kände att jag inte kunde låta dom ligga i magen och göra mig tjockis så jag tog hand om det :)
Har kommit på att jag mycket hellre spyr efter varje måltid än kör med laxeringsmedel :s Dock tappar man ju aptiten på flera dagar efter laxeringsmedel haha xD
Tränade igår med, inte mycket tyvärr men iaf nåt, det blev 30 min benlyft och situps.
Hur man än räknar borde jag ligga långt minus eftersom jag räknade ut mitt bee igår som blev 1403kcal/dag.
När jag kör max 500 varvat med max 1000 måste det ju helt logiskt göra att jag går ner, plus träningen liksom.

Hursomhelst, får se vad det slutar på idag :)
Åt frukost/lunch/middag nu, kålpudding, hela burken var nog ca 300 kcal och jag har ätit ca hälften, får se om jag äter mer innan jag går :)
Ska försöka köra minst 300 ut på crosstrainer eller trappmaskin på gymmet, får se hur det slutar.

Puss på er!

xoxo FattyGirl lmao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar