torsdag 11 november 2010

Har käkat omelett.
Visserligen åt jag den som två middagar, alltså hälften och sen resten nästa dag.
Men ändå.
Och idag är det pizzadag på jobbet. ska nog ta en sallad kanske.
Det måste vara lite bättre än pizza eller kebabtallrik?
Thank God för Helsingörpiller.

Är dock nästan 100 på att jag gått ner. Jag MÅSTE ner.
När jag är under 50 räcker det.
Jag har vart runt 50-55 så himla länge nu.

Måste åtminstone ner till under 50, helst 45-48, det är perfekt.

Hoppas jag ligger runt 50 nu. Då har jag inte långt kvar.
Med min vanliga tur har jag la 53 som minst.
-.-'

Lycka till idag små darlings.
xoxo Fatty Girl

1 kommentar:

  1. okej, kul att du känner så :)
    dock väger jag ju sjukt mycket mer än vad du gör, så riktigt samma båt sitter vi väl inte i, för jag har så mycket längre kvar >:

    SvaraRadera