måndag 15 november 2010

Planering

Har gått och funderat och blivit halvt tokig över hur jag ska göra, ska jag ge upp, ska jag träna ska jag svälta mig?

Hade jag inte haft min pojkvän skulle jag svälta mig varvat med att ligga på max 800kcal/dag.
Men nu har jag honom, och jag älskar honom så fruktansvärt att jag vågar inte riskera något.
Han vet redan vad jag håller på med och han är ledsen över det.

Nämde att jag skulle till gymmet med en kompis när vi pratade i tele, och han frågade varför jag skulle dit med honom, och jag råkade svara "för han behöver också gå ner i vikt".
Det resulterade i tusen frågor;
"va? va sa du?"
"öhhh han behöver gå ner i vikt"
"du sa också, visst sa du också? Snälla sluta med det här"

Och så höll det på så i tolv år tills jag lovade att äta och bara träna för att träna.
Jag får alltså inte gå ner i vikt.

Jag har dessutom ett annat problem.
Vill jag gå ner i vikt?
Grejen är den att jag antingen är smal och ser ut som en pojke, eller fet och fläskig.

Har iaf planerat med min vän (han jag skulle träna med) att vi ska träna och jag ska gå ner mina nu 7kg på nyttigt sätt.
Alltså får jag ALDRIG ligga under 1200kcal/dag och jag ska träna för att gå ner, inte svälta.
Har dessutom slutat med pillerna, för om pojkvännen får reda på det är jag stekt.

Frågade pojkvännen på sms om han ville vara med för han blir så svartsjuk när jag är med killkompisar men han har inte svarat.

Vad är snyggast?
 Ful och fläskig eller smal och pojkig?

2 kommentarer:

  1. Jag skulle inte ha åkt in. För det sket sig nu när jag kom hem.
    Jag vet inte varför. Men jag hetsar nästan alltid när jag kommer hem från skolan.

    SvaraRadera
  2. jo jag har provat det när jag har sovmorgon + att jag alltid tränar det första jag gör på dagen när jag är ledig.
    dock är det svårt eftersom jag måste gå upp 4 på morgonen och träna då. vet inte om jag orkar det faktiskt.
    + att jag aldrig orkar träna så mycket på morgonen som jag orkar på kvällen.

    SvaraRadera