måndag 8 november 2010

Har äntligen fått mina piller!! : D
Har lagt dem i en vitaminburk, så jag kan skylla på att det är vitaminer som jag MÅSTE ta. (har alltid haft vitaminbrist till och från)
Jag har lagt vitaminerna i en vanlig burk, ska säga att det är järntabletter som jag också MÅSTE ta, eftersom jag får järnbrist :P (älskar att vrida sanningen lite så jag slipper ljuga, jag får faktiskt både järn och vitaminbrist, det enda jag ljuger om är vad pillerna är för)

Matdagbok:
Idag blir det två ägg och kaffe till frukost.
Middag blir tacopaj (men jag ska tugga långsamt och inte äta så mycket)

Pillerna ska man ta 30-40 minuter innan man äter, 3 gånger om dagen, men eftersom jag äter två gånger bara så tar jag bara två piller.
Hoppas dom är så underbara som dom låter;
*Minskar hungern
*Mer energi
*Ökar förbränningen

Känner mig så peppad bara av att ha dem, ska träna varje dag hela veckan.

Nu kör vi.

45kg Here I come!

xoxo Fatty Girl x)

2 kommentarer:

  1. så bra :)
    haha tycker du? jag tycker att det är en ganska slapp idé >: men orkar inte anstränga mig.

    SvaraRadera