måndag 8 november 2010

Bleh, förlåt hörni att jag inte uppdaterat typ alls på sistone, har jobbat och vart iväg med killen osv. Lama ursäkter men ändå ;p
Har varit en hyfsad vecka, inte direkt att jag är nöjd, mest att jag väntade mig att det skulle bli ännu värre.
Åt pizza i torsdags :( det var på lunchen, när man är så grymt hungrig att man inte fattar när man ska sluta. Alla beställer pizza på torsdagar och dom tjatade lite, och efter att ha levt på linser och inte ätit någon frukost var jag inte särskilt svår att övertala.
Fick fruktansvärt ont i magen (som alltid när jag äter, hur kommer det sig egentligen?? Kan inte stoppa i mig ett äpple utan magont)
Mitt dåliga samvete var inte lite påträngande, efter att inte bara ätit lite pizza, jag praktiskt taget tryckte i mig skiten utan att knappt tugga, som en annan tjockis.
När jag kom hem några timmar senare grät jag över vad jag gjort, och spydde upp det mesta (dricker vatten spyr, dricker vatten, spyr, tills det bara kommer vatten.)
Men jag kände mig inte helt nöjd, så jag tog laxeringsmedel med, för att bli helt tom. Men hysterisk och lipig som jag var, kunde jag ju inte vänta på att det ska börja verka (den sorten jag har tar ett par timmar) utan självklart häller jag i mig ca 10gånger så mycket som man ska ta, vilket självklart resulterade i katastrof.
Hade fruktansvärt ont i magen hela helgen, magen är fortfarande inte riktigt okej, (tack gode gud för pms så man kan skylla ifrån sig när folk undrar varför man ligger och gnyr över magont)

Har dessutom vart iväg med killen, och som vanligt när jag är med honom slutar det i; "så där lite kan du inte äta", "ät lite godis" osv.

Han vet vad jag håller på med. Jag märker det på honom.
Han testar mig liksom, han struntar i mina undanflykter till varför jag inte vill dricka monster eller äta choklad.

Han säger smaka på den här monster.
Jag säger att jag inte gillar monster.
Han säger att jag inte har smakat.
Jag säger jag vill inte smaka.
Han säger varför.
Jag säger att jag mår illa.
Han säger varför kan du dricka sockerfri redbull då, och coca cola zero.
Jag säger att jag tycker om det.
Han säger att han tycker jag är perfekt som jag är.




Likadant vid middagen.
"Ta lite mer"
"Tar mer om jag inte blivit mätt, jag lär bli proppmätt jag har ju ätit (hittar på nåt jag ätit)"
"Du är vackrast vet du det"

Han är helt underbar och menar väl, men vad ska jag göra?

Tänkte att om jag ändå ska åka dit, så har jag iaf en chans om jag hittar på nån anledning.
Jag har alltid varit smal och jag har gått upp i vikt, jag vill bara hålla mig nyttig och kanske gå ner nåt kilo, men inget som märks nån skillnad.

Sa att jag hade pms, att det var därför jag spydde.

Helt övertygad om att han inte tror mig.

Hjälp någon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar