tisdag 9 november 2010

Ahhh!!!!

Behöver en våg!! Jag blir helknasig att gå runt att inte veta.

Många tycker det är jobbigt att väga sig, eftersom det kanske inte visar vad man vill, men själv känner jag att jag hellre vet än att gå runt och blir fetare utan att ens veta om det.
Kan ha lite med att jag vill ha koll på precis allt ;p

Har kört med pillerna en dag nu, kan inte direkt påstå att jag fått några roliga bieffekter som jag läst att många andra fått, blivit stirriga osv.
Jag hade ont i huvudet hela dagen, men jag vet inte om det hade med pillerna att göra :p

En annan sak jag märkte när jag kom hem var att det smakar jättekonstigt att spy när man tagit dem.
Jag hade ju tacopaj till lunch (bara skriker onyttigt och jag kände mig värdelös så jag var tvungen att spy.)
Kan inte låta tacopaj ligga som en klump i magen och göra mig fet.
Hur som helst smakade det beskt, som nån typ av medicin, som att spy flytande alvedon.
Mycket märkligt.

Idag blir det två kokta ägg, kaffe och en tomat till frukost. (Jag tror på rejäla frukostar för att hålla borta småätandet)
Till lunch ska en på jobbet laga mat åt mig (folk lider med mig att jag inte kan laga mat, dock ännu en bra ursäkt till att bara äta kokta gröna linser ;)
Jag tror hon skulle laga potatis, fläskfilé och vitlöksås.

Blir nog jättegott, jag älskar kött, speciellt fläskfilé, och vitlök är min stora kärlek när det gäller mat, men det blir till att spy när jag kommer hem.

Lycka till idag darlings, se till att få lite träning gjord, om så bara 30 situps, lovar att ni kommer må bättre.

xoxo Fatty Girl

1 kommentar:

  1. Jag är 170cm lång :)
    Anledningen till att jag har 45 är väl för att det lägsta jag tidigare varit nere på är 53 och då tyckte jag faktiskt att jag var smal.
    Det enda problemet var att jag alltid hetsade, så min mage var jämt svullen. En gång när min mage faktiskt var platt blev jag faktiskt rädd över hur smal jag var jämfört med hur fet jag uppfattat mig själv med den svullna magen.

    Men vid 53 var jag ju ändå inte nöjd, därför känns 45 som ett bättre mål den här gången :)

    SvaraRadera