onsdag 10 november 2010

Jag har kommit på,
som jag hetsar nu,
det hade varit en vanlig dag för mig förr.

Igår fick jag verkligen panik och visste inte riktigt vad jag skulle ta mig till.

Eftersom jag aldrig har något onyttigt hemma (fördelen med att bo ensam), var jag tvungen att fixa det.
Jag hade bara typ smör socker och ägg hemma, så jag tänkte göra muffins (hade dock inget bakpulver så det fick bli smet)
Pressade ner en citron med eftersom jag älskar citron (helweird jag hatade det innan, hade det inte vart för att jag precis haft mens hade jag trott jag var gravid eller nåt. Helsjukt.)

Men hursomhelst.
När det hela var klart, tog jag en liten sked (ät alltid med små bestick och tallrikar),
och tog typ tre skedar.
Sen drack jag några klunkar coca cola zero och thats that.

Trodde jag skulle vara mycket värre.
Känns som allt går åt rätt håll även fast jag misslyckades igår :)

Idag tar vi nya tag.

Frukost: 2 ägg 1 tomat (kanske lite gurka med)
lunch: kokta linser, 1 stekt bacon
Borde skippa baconet, men det är bara en, och jag blir sugen på saker om jag inte får nåt gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar