måndag 29 november 2010

Denna veckan ska bli bra. Jag ska träna, inte äta så mycket och förhoppningsvis gå ner.
Mån: Träna lite hemma, situps och benlyft,möjligtvis promenad. Max 500 kcal in.
Tis: Gymma, blir nog mest trappmaskin och liknande, träna lår och mage med. Max 1000 kcal in.
Ons: Fasta, får dock dricka kaffe annars blir jag tokig.
Tors: Träna hemma, situps och benlyft eller yoga, promenad,  får se vad jag känner för. Max 500 kcal in.
Fre: Träna hemma, max 500 kcal in, killen kommer hem på em så jag får äta lite precis innan och säga att jag är proppmätt och precis ätit.
Lör-Sön: Lär inte få någon träning gjord men ska försöka att inte äta massa iaf.

Idag är min fjärde rökfria dag, har spränghuvudvärk och är fruktansvärt sugen på att gå och köpa ett paket på konsum och skita i  att sluta röka, men det blir sånt bråk då.
Det jobbigaste är att jag säkert kommer gå upp av att sluta, jag blir jättesugen på både mat och cigg och jag har alltid kompenserat mina beroenden, asså har jag inga cigg dricker jag fem kannor kaffe och har jag inget kaffe röker jag fem paket cigg.

Tror jag ska börja köra med pillerna igen. Jag går ju inte ner, och det finns en chans att dom faktiskt funkar.
Måste åka och handla nån dag snart, köpa miniyogurt, suketter och zero eller sockerfri redbull.
Jag gillar små sockerfria redbullburkar, dom är så smidiga, tar tre om dagen istället för mat så blir man mätt :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar