onsdag 17 november 2010

Lustigt hur saker utvecklas, nu ska jag, pojkvännen och en killkompis gå ner i vikt.
 (inte jag då förstås då blir pojkvännen sur)

Men grejen är att vi ska träna och äta bra, alla tre.
Min killkompis vill gå ner 20kg sammanlagt, han väger väl runt 95 eller nåt har jag för mig, men han är lång som ett as så jag tycker inte han behöver gå ner så mycket men men. Han är mest så att han ser inte stor ut, men han har inte muskler. Så han lär mest byta ut fettet mot muskler.
Min pojkvän vill gå ner 15kg, han väger 85 om jag inte minns fel, men jag tror inte han kommer gå ner så mycket, han har liksom inte fett, han har bara skitmycket muskler, jag tycker han är perfekt nu, men det är upp till honom haha. Han lär bli skitbiff xD
Själv vet jag inte riktigt. Jag vill gå ner 7kg, så jag får väl försöka med det så ser vi hur det blir. Vill inte få massa muskler bara. Jag blir lätt sån när jag tränar.
När jag var mindre och hade ätstörning åt jag aldrig och tränade varje dag, och då såg jag ut som en spinkig liten pojke. Får se hur det slutar.

Vi har iaf kommit fram till att träna tisdagar torsdagar och lördagar.
Min killkompis som röker har verkligen gått in för det och håller på att sluta. Själv borde jag sluta eftersom pojkvännen tjatar på mig hela tiden och jag orkar inte att det ska bli bråk om det, men jag orkar inte.
Lär ju bli jobbigt att träna med dom som inte röker, men men.
Fan att det ska vara onyttigt med cigg :(

1 kommentar:

  1. jag får nästan alltid snefyllor när jag dricker haha. vilket är varenda fredag haha.
    sämst är jag.
    men imorgon vill jag gärna minnas.
    därför ska jag nog ta lite mini-yoghurt innan.

    SvaraRadera